Lakma w SSO

Trwa intensywny rozwój Stowarzyszenia na Rzecz Systemów Ociepleń (SSO). Do grona członków weszła firma Lakma, polski producent nowoczesnych produktów chemii budowlanej.


Do wstąpienia w szeregi SSO skłoniła nas chęć uczestnictwa w realizacji misji Stowarzyszenia, jaką jest m.in. umacnianie społecznej świadomości na temat korzyści płynących z zastosowania systemowych rozwiązań ETICS. Misja ta jest nam bardzo bliska, pokrywa się z podstawowymi założeniami naszej firmy, by poprzez doradztwo techniczne i nieustające szkolenia wspierać firmy wykonawcze oraz handlowe – mówi Bartłomiej Cholewa, menadżer produktu ds. systemów ociepleń w firmie LAKMA.
Jak podkreśla przedstawiciel Lakma, współpraca z SSO umożliwi firmie bardziej powszechną promocję sprawdzonych i kompletnych systemów ociepleń. – Chcemy, aby nasi odbiorcy: projektanci, firmy handlowe, firmy wykonawcze, inwestorzy, na każdym szcze blu zainteresowania instalacją systemu ociepleń wiedzieli, iż zalecenia producenta dotyczące stosowania materiałów ETICS nie są „kaprysem” firmy dążącej do uzyskania coraz większych dochodów. Zarówno wiedza skupionych w SSO najwybitniejszych specjalistów z branży dociepleniowej, jak i nasze własne, 17-letnie doświadczenie, dowodzą, że producenci dbają przede wszystkim o jakość inwestycji budowlanych i wygodę ich użytkowników – podkreśla Bartłomiej Cholewa.
SSO zrzesza obecnie 20 podmiotów: Alpol, Austrotherm, Baumit, Bolix, Caparol, Dryvit, Ejot Polska, Fabryka Styropianu Arbet, Henkel Polska, Koelner, Lakma, Mapei, MIWO – Stowarzyszenie Producentów Wełny Mineralnej: Szklanej i Skalnej, Quick-mix, Saint-Gobain, Schomburg Polska, Sto-ispo, Termo Organika i Textilglas Polska.
– Rosnąca liczba firm stowarzyszonych w SSO mobilizuje nas do podejmowania nowych inicjatyw w imieniu polskiej branży ETICS. Jest to bowiem dowód, że dotychczasowa działalność Stowarzyszenia cieszy się uznaniem i zaufaniem naszego środowiska – z satysfakcją dodaje Jacek W. Kulig, prezes Zarządu SSO.

Źródło: www.systemyocieplen.pl

Tłumaczenie

Wyszukiwarka

Przy wyborze specjalistycznej farby do malowania np. kuchni lub łazienki kieruję się

informacją pozyskaną z internetu - 42.9%
sugetią sprzedawcy lub doradcy technicznego - 18.4%
rekomendacją znajomych - 11.6%
informacją zawartą na opakowaniu lub reklamówce - 4.8%
własnym doświadczeniem w zakresie - 22.4%

Suma głosów: 147
The voting for this poll has ended on: 26 Cze 2012 - 00:00

Popularne tagi

Galeria

na skróty