Filantropia niejedno ma imię
środa, 08 czerwca 2011 02:00
O filantropii prywatnej i korporacyjnej dyskutowali, na konferencji „Jak skutecznie pomagać”, eksperci, dziennikarze i przedstawiciele stowarzyszeń pomocowych. ATLAS zaprezentował swoje doświadczenia w tej dziedzinie.
– W naszym kraju coraz więcej firm i osób indywidualnych angażuje się w działania filantropijne. Celem naszej konferencji było pokazanie najlepszych i najciekawszych praktyk – mówi Magdalena Pękacka z Forum Darczyńców, współorganizatora – razem z Fundacją Współpracy Polsko-Niemieckiej – spotkania.
Swoimi doświadczeniami, 6 i 7 czerwca br. w Warszawie, podzielili się goście z Niemiec, Belgii i Wielkiej Brytanii oraz praktycy, reprezentujący firmy działające w Polsce. Z zaciekawieniem wysłuchano prezentacji Michała Rzepiaka z Działu PR GRUPY ATLAS na temat Fundacji Dobroczynności Atlas i galerii Atlas Sztuki. Z uznaniem przyjęto fakt bezpośredniego zaangażowania właścicieli firmy w działalność non-profit.
Końcowym akcentem spotkania był panel dyskusyjny, na którym dziennikarze zajmujący się tematyką społeczną, zastanawiali się, czy filantropia jest medialna i co zrobić, żeby więcej miejsca w prasie, radiu i telewizji poświęcano inicjatywom społecznym.
Więcej o konferencji na www.forumdarczyncow.pl.
Swoimi doświadczeniami, 6 i 7 czerwca br. w Warszawie, podzielili się goście z Niemiec, Belgii i Wielkiej Brytanii oraz praktycy, reprezentujący firmy działające w Polsce. Z zaciekawieniem wysłuchano prezentacji Michała Rzepiaka z Działu PR GRUPY ATLAS na temat Fundacji Dobroczynności Atlas i galerii Atlas Sztuki. Z uznaniem przyjęto fakt bezpośredniego zaangażowania właścicieli firmy w działalność non-profit.
Końcowym akcentem spotkania był panel dyskusyjny, na którym dziennikarze zajmujący się tematyką społeczną, zastanawiali się, czy filantropia jest medialna i co zrobić, żeby więcej miejsca w prasie, radiu i telewizji poświęcano inicjatywom społecznym.
Więcej o konferencji na www.forumdarczyncow.pl.
Authors: atlas.com.pl