ATLAS supermarką 2012

Po raz szósty z rzędu marka ATLAS uznana została za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na rynku, zdobywając tytuł Superbrand Polska 2012. Zajęliśmy pierwsze miejsce w kategorii artykułów budowlanych, wykończeniowych i ogrodowych.
W konkursie Superbrands zwycięskie marki wyłaniane są w kilku etapach. W tegorocznej, edycji, oprócz opinii Rady Marek, złożonej z niezależnych polskich ekspertów marketingu, reklamy i brandingu, wzięto pod uwagę także wyniki badania respondentów. Łącznie ocenie poddano 1077 marek. 120 z nich przyznano tytuły Superbrand 2012. – ATLAS to najsilniejsza marka budowlana w Polsce, która po prostu nie ma sobie równych – twierdzi Oskar Solecki, dyrektor marketingu GRUPY ATLAS.
Kolejnym etapem projektu, podobnie jak w latach minionych, będzie przygotowanie albumu, zwanego biblią brandingu, w którym wyróżnione marki będą mogły zaprezentować m.in. swoją historię i drogę do sukcesu. Pełna lista laureatów ogłoszona zostanie w czerwcu br. na uroczystej gali finałowej, podczas której wręczone zostaną okolicznościowe statuetki.
Pomysłodawcą programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od 17 lat w 80 krajach. Ma ona za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu. Jej wyłącznym partnerem w Polsce jest agencja New Communications.

Authors: atlas.com.pl

Tłumaczenie

Wyszukiwarka

Przy wyborze specjalistycznej farby do malowania np. kuchni lub łazienki kieruję się

informacją pozyskaną z internetu - 42.9%
sugetią sprzedawcy lub doradcy technicznego - 18.4%
rekomendacją znajomych - 11.6%
informacją zawartą na opakowaniu lub reklamówce - 4.8%
własnym doświadczeniem w zakresie - 22.4%

Suma głosów: 147
The voting for this poll has ended on: 26 Cze 2012 - 00:00

Popularne tagi

Galeria

na skróty