ATLAS Złotą Budowlaną Marką Roku 2012

ATLAS Złotą Budowlaną Marką Roku 2012
Jakość i rozpoznawalność produktów ATLASA doceniono już po raz 7 z rzędu! Podczas uroczystej gali 31 maja, marka ATLAS zdobyła główną nagrodę w klasyfikacji generalnej oraz w kategorii Marka Przyjazna Fachowcom. Cieszy zwłaszcza to drugie wyróżnienie, będące potwierdzeniem wypracowania świetnych relacji z wykonawcami. ATLAS startował również w trzech kategoriach produktowych. Kleje i Fugi przyniosły marce srebro, zaś Tynki Dekoracyjne – kolejne złoto.
- Zdobyte przez nas nagrody to potwierdzenie prostej zasady, że dobra praca popłaca, a konsekwentne budowanie wartości marki poprzez stałe poznawanie i realizację potrzeb klienta daje pożądany efekt. Gratuluję całemu zespołowi ATLASA i dziękuję naszym klientom za zaufanie – komentuje Krzysztof Ogórek, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Grupy Atlas. Szczególnie ważne jest dla niego pierwsze miejsce w kategorii Marki Przyjaznej Fachowcom. - Jest to potwierdzenie tego, że nasza wielopłaszczyznowa strategia wspierania fachowców została doceniona.
Organizatorem konkursu na Budowlaną Markę Roku jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, wyspecjalizowana w badaniach sektora inwestycyjno-budowlanego. Wyniki oparto o reprezentatywną próbę ankietową, przeprowadzoną na ponad 1600 firmach wykonawczych. - Budowlana Marka Roku, przyznawana już od ośmiu lat, stała się prestiżową branżową nagrodą. To cenny barometr rynku, zarówno dla producentów materiałów budowlanych, jak i inwestorów. O wynikach konkursu decydują wykonawcy – grupa zawodowa, która na co dzień pracuje z materiałami budowlanymi dostępnymi na polskim rynku. Marki, które fachowcy obdarzyli zaufaniem, zasługują na miano najlepszych z najlepszych. W tym roku, w kategoriach produktowych było kilka niespodzianek. W przypadku nagrody głównej, od lat lider jest tylko jeden – marka ATLAS – podsumowuje Małgorzata Walczak-Gomuła, dyrektor generalny ASM.

Authors: atlas.com.pl

Tłumaczenie

Wyszukiwarka

Przy wyborze specjalistycznej farby do malowania np. kuchni lub łazienki kieruję się

informacją pozyskaną z internetu - 42.9%
sugetią sprzedawcy lub doradcy technicznego - 18.4%
rekomendacją znajomych - 11.6%
informacją zawartą na opakowaniu lub reklamówce - 4.8%
własnym doświadczeniem w zakresie - 22.4%

Suma głosów: 147
The voting for this poll has ended on: 26 Cze 2012 - 00:00

Popularne tagi

Galeria

na skróty