GRUPA ATLAS Liderem Filantropii 2012

GRUPA ATLAS Liderem Filantropii 2012
GRUPĘ ATLAS dwukrotnie wyróżniono tytułem Lidera Filantropii 2012. Uroczyste wręczenie statuetek i dyplomów laureatom ogólnopolskiego konkursu Forum Darczyńców w Polsce odbyło się 6 listopada w siedzibie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.
GRUPA ATLAS zdobyła laury w dwóch kategoriach: głównej - „firma, która w minionym roku na cele społeczne przekazała największy odsetek swoich dochodów przed opodatkowaniem” oraz branżowej - paliwa, energetyka, wydobycie, produkcja chemiczna. Producent chemii budowlanej przekazał w 2011 roku na cele społeczne 7 procent swoich dochodów przed opodatkowaniem. - Nagrody w konkursie Liderzy Filantropii to dowód uznania dla dobroczynnej działalności ATLASA, a przede wszystkim doping do dalszej pracy. Od początku swojej działalności właściciele firmy dostrzegali konieczność udzielania pomocy finansowej i materialnej potrzebującym. Już w 1996 roku powstała Fundacja Dobroczynności Atlas. Przez lata staraliśmy się być wszędzie tam, gdzie mogliśmy być pomocni, jeszcze zanim spopularyzowano termin „społeczna odpowiedzialność biznesu” – komentuje Jacek Michalak, wiceprezes zarządu GRUPY ATLAS.
Wiele dużych firm - tak jak GRUPA ATLAS - zakłada własne fundacje, coraz chętniej pomagają także mniejsi gracze. - Filantropia firm to nie tylko wymiar finansowy, z przekazanymi środkami wiąże się realny wpływ społeczny, budowanie zaufania do biznesu, współdziałanie i współodpowiedzialność w społecznościach lokalnych. To wszystko przyczynia się do rozwoju społecznego - twierdzi Piotr Szczepański, prezes Forum Darczyńców w Polsce, organizator konkursu.
Podczas wtorkowej gali, słowa gratulacji do uczestników konkursu skierował minister Henryk Wujec, doradca Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ds. społecznych. Gali towarzyszyła debata „Filantropia – strategiczne działania czy odruch serca?”, w której jednym z prelegentów był wiceprezes zarządu GRUPY ATLAS.
O finałowej gali czytaj też na stronie Forum Darczyńców w Polsce: www.forumdarczyncow.pl

Authors: atlas.com.pl

Tłumaczenie

Wyszukiwarka

Przy wyborze specjalistycznej farby do malowania np. kuchni lub łazienki kieruję się

informacją pozyskaną z internetu - 42.9%
sugetią sprzedawcy lub doradcy technicznego - 18.4%
rekomendacją znajomych - 11.6%
informacją zawartą na opakowaniu lub reklamówce - 4.8%
własnym doświadczeniem w zakresie - 22.4%

Suma głosów: 147
The voting for this poll has ended on: 26 Cze 2012 - 00:00

Popularne tagi

Galeria

na skróty